diumenge, 30 de gener del 2011

BOOM!!!


És interessant, veure com pujen les visites del blog, sense parar, normalment, quan escric alguna cosa, sigui el que sigui, sempre rebo moltes visites, perquè gràcies al facebook, la difussió és més gran, però no deixen de ser tonteries meves, escrits que abans anaven a parar a les escombraries, i que mai, ningú, llegia. Al començar el blog, em vaig prometre escriure amb menys intensitat, sentiments molt personals, que van quedar enrere amb l'altre space, i que sé que molts llegíeu amb molt d'interès, perquè si alguna cosa he après escrivint, és que em relaxa, però sobretot, que em torno més persona.No filtro les paraules, el que penso, és el que escric, i per aquest motiu, vaig voler que el blog fos més obert, escrivint també sobre les coses que afecten a l'entorn on visc, al poble que estimo, on tinc lo millor de mi.
Desde que he escrit sobre la presentació d'Alternativa, he tingut casi 200 visites en dos dies, puc suposar, que cada amic que tinc al facebook, ha entrat, però no, s'ha compartit 10 vegades el meu enllaç, i he rebut privats i opinions no publicades, perquè me les heu enviat a mi directament. Em fa gràcia, no pensava que la meva opinió tindria tanta repercussió, sincerament, no escric per convèncer ningú, escric el que penso, i el que veig, no estic de part de cap partit, la meva balança és decantarà en funció de les campanyes, i aquell que la sàpiga fer millor, serà el que guanyarà el meu vot.
De totes formes, us dono les gràcies, per les visites, per fer-me sentir que algú m'escolta, i vulguis o no, pot ser, que inclús les meves opinions siguin compartides per algú...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada