diumenge, 27 de novembre del 2011

27 Novembre...



Sentir-se important, quan la teva presència és aprop de la meva, una sensació de calma envaeix l'aire, tranquil·litat al teu costat, però segurament el valor més important és la seguretat, de saber, que tens algú aprop que t'agafarà abans de caure, que et dona la mà i et guia, que diu allò que a vegades és necessari sentir, i que no vols escoltar, que et fa companyia i que t'arrenca un somriure quan menys t'ho esperes, aquella persona que et fa mirar impacient l'hora, que necessites parlar-hi, i els segons és fan eterns. Quant lo important deixes de ser tu mateix, per sacrificar-te per algú que enlloc de ser un esforç és un plaer, quan absolutament tots els records, són compartits de moments únics, quan hi ha baralles que és superen, demostrant que el més important és lluitar pel mateix, posant tot l'empeny sense oblidar lo més important, l'amistat, no podem viure sols la vida, perquè a moments, se'ns faria insuportable, perquè compartir-la, fa que les alegries és dupliquin, i les penes, és divideixin a la meitat. Un moment únic, és sentir la felicitat aliena com a pròpia, i és quan te'n adones, que val la pena viure per conèixer gent com tu, sempre diem que lo important no és que tenim a la nostra vida, sinó a qui tenim, i jo sóc molt afortunada, de tenir-te a tu, per mi, ets un tresor de valor incalculable, i perquè em demostres constantment, que jo sóc el mateix per tu. Donar igual per igual, estem en un constant equilibri, on hem sabut crear una amistat que és respecta, que s'estima, però que no s'obsessiona, ni és posseix, on sabem sentir-nos aprop per molta distància que hi hagi, on confiem cegament en nosaltres, i on la nostra paraula mai és posada en dubte. Suport en qualsevol decisió, tot és parla, tot s'explica, sense envaïr-nos en cap cas la intimitat, acceptant les reserves, sabent que cadascú necessita el seu espai, i que aquest, no pot ser envaït, perquè forma part del nostre propi equlibri com a éssers humans. No és fàcil, arribar a aquest punt, i no han estat poques les discussions, però saps, que la meva positivitat no em permet recordar les males èpoques, si les lliçons que aquestes m'ensenyen, però quan mirem endavant, ho fem de cor, perquè mai, aporta res la negativitat, ni els retrets ni els rencors de discussions passades, caminant endavant, conscients, de que si s'ha de creuar l'oceà nadant, és creua, i no hi ha dubte possible. Tenim una connexió inexplicable, perquè només amb un whatsapp de 2 línies en tenim prou per saber com estem, perquè només sentir-te respirar al despenjar el telèfon sé quin dia tens, perquè amb una mirada ets capaç de llegir-me el pensament, perquè a vegades parlem alhora i la gent riu, perquè disfrutem amb les petites coses, i aquesta és la nostra grandesa, que disfrutem compartint, i tot i no veure sempre el mar del mateix color, sempre acabem ajustant la tonalitat.
Ets una persona reservada, però alhora, molt propera, sensible, que sempre et sacrifiques pels demés, que mai, poses els teus interessos personals per davant, si saps que algú et necessita, valenta per sobre de tot, que sempre afrontes els problemes de cara, sense fugir-ne ni donar l'esquena. Parles molt clar, i no t'agrada deixar discussions obertes, perquè no suportes tenir mal rollo amb ningú, per mi, ets admirable, perquè ningú pot dir mal de tu, perquè sempre ets correcte en tot. Tens el valor de fer tot allò que et proposes, i amb una agilitat mental molt superior a la meva, no t'espanten les emocions fortes i arrisques en allò que faci falta, quan jo sempre vaig un pas per darrera, sempre ets tu, qui pren les decisions més importants mentre jo guardo silenci, quan encara no he pensat com ni reaccionar... tens tantes coses bones, no dubtis mai de tu, i fes realitat tots els teus somnis, lluita per ells, que tens el potencial necessari per fer-ho, no tinguis por de caure, mai, perquè no deixaré que toquis el terra, fes el que hagis de fer, que jo seguiré les teves passes sempre allà on vulguis anar, no tinguis por a equivocar-te, ni a plorar, ni a somiar, ni a patir, ni a riure, perquè mai ho faràs sola, jo sempre estic al teu costat, i no estic sola... hi ha un munt de gent que t'estima, per ser com ets, tan especial... felicitats, no per l'aniversari, sinò per com ets, com a persona...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada