dilluns, 6 de juny del 2011

Indignada!!!


Estic indignada, i no perquè sigui la moda, sino perquè arriba a un punt on les coses lògiques semblen no tenir cabuda en una societat que cada cop anem a pitjor, on el que vol la majoria no és lo important, ni lo representatiu, però que passa, que ens hem tornat bojos?? Gràcies polítics, per dir-me i fer-me veure que votar és tan important, no ho havia vist, clar, si jo no hi vaig després no podreu jugar amb els meus vots no?? Fins ara, pensava que les matemàtiques només em costaven a mi, encara recordo aquella primera classe a l'enginyeria, on les mates no tenien números, de sobte suposaves, després sortien lletres, i tornaves a suposar, i jo m'ho mirava i pensava, com aprovaré?? fàcil, estudiant... sembla que alguns se li donen les matèmatiques pitjor que a mi, voten 5316 persones, de les quals 1465 voten un partit, 1261 en voten un altre, 1180 un altre i 515 un altre... de major a menor... número de vots, us faig jo els càlculs o són evidents??? Sabeu interpretar aquestes dades, o us les explico?? Doncs si, us les explico: Resulta que els que treuen 1180 vots, tenen la paella pel màneg, que els més votats, i el que vol la majoria, no els tenen en compte per res, a mi m'agradi o no, sigui el color que sigui, repescto les majories, perquè crec que són les mes representatives, tenim dos partits capdavanters, incapaços d'entendre's, increïble, com nens petits,que aneu a treballar no a pendre café, això no és un joc ehh, a mi el primer dia de pràctiques de química, em van assignar un company amb uns mètodes molts diferents als meus, lo millor, em va servir per ser més tolerant, per entrendre altres punts de vista i de treball, per superar-me i perquè no, adoptar algunes coses del seu model per perfeccionar el meu... ara és barallen els partits, sincerament no sé qui sortirà, però per mi lo lògic i representatiu es que surtin els dos partits mes votats que senyors sumen, 2726 vots de 5376 votants, es evident el que vol el poble?? Ara em direu, es que són partits molt distants, amb diferents punts de vista, collons, a veure si us penseu que la política és fàcil, o que la vida és fàcil, després us queixareu que la abstenció cada cop és mes gran, i es que si acaben manant les minories perquè anar a votar?? Està clar, el pròxim cop, em quedo a casa, no m'agrada que juguin amb mi, polítics feu un pensament i canvieu la llei electoral, perquè no se si ho veieu que cada cop anem a pitjor...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada