dilluns, 23 de maig del 2011

La reflexió comença ara...


Dia de ressaca electoral, que no ha deixat indiferent a ningú, la veritable reflexió comença ara, amb els pactes, cosa que detesto, perquè sovint deixen fora el que vota la majoria i això, per mi, és injust, sigui qui sigui. Això ara, és com el tetris, joc que m'apassiona, perquè sempre et fa pensar quina és la millor opció, i quan veus el game over, reflexiones i saps, que podies haver-ho fet millor. Ens trobem en un punt, en que hi ha moltes opcions, totes viables, però que a mi m'agradaria que el pacte que sortís, ho fes per començar a construïr, un futur, perquè 4 anys, passen volant, amb això vull dir, que és comenci a construïr pensant en el més enllà, en treballar pel poble, en trasmetre il·lusió, per sobre dels interessos personals dels partits, i barrejant les diferents opcions, perquè no només hi pot haver un alcade, també n'hi poden haver dos partint mandat, sóm persones i tenim el gran privilegi que podem pensar, i això s'ha de fer ara, reflexionar, amb calma, i pensar en el demà.
Personalment no estic contenta amb aquests resultats, i molts us podeu sorprendre, però és cert, i ho confesso, no ho estic ni amb aquests, ni amb qualsevol altre, perquè més enllà de la política hi ha les persones, perquè jo dins d'aquestes formacions hi tinc gent que estimo, que adoro, que són els que em fan somriure dia a dia, i sé, que ara mateix algú no ho pot estar passant bé, i a mi això, no em fa feliç, naturalment també tinc alguna persona que està molt feliç, i estic contenta, clar que sí, però la meva felicitat mai serà completa, perquè jo, no sóc política, perquè sé que sóc molt sensible, i quan veig algú trist no puc evitar-ho, em fa mal. Jo només vull felicitar a aquells que heu aconseguit millorar els resultats, com CIU, amb el seu gran equip de persones, :), dir que ho sento, per aquells que no us ha anat tan bé, i que ara, a partir d'ara, reflexioneu i penseu en tots nosaltres, que vivim aquí, que estimem aquest poble amb bogeria, que vam anar a votar, que volem seguir sent la enveja del voltant, feu-nos sentir orgullosos de ser qui sóm, potarojos per sempre.
I ara sí, per acabar deixo la política, perquè no és lo meu, sincerament no sé, perquè la meva opinió pot interessar a algú, perquè estadísticament, no sóc cap mostra representativa, però agraeixo els comentaris, i aquells que m'heu tingut present, només volia expressar les meves sensacions, els meus sentiments com sempre he fet, la meva visió de les coses, que sé, i sóc conscient que a vegades és errònia, que sóc humana i m'equivoco com tothom, però és la meva, i això per mi, és lo important.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada