dissabte, 21 de maig del 2011

Final de campanya!


Agraïments diversos, últimes propostes, finals de campanya, s'acaben 15 dies de política, on el final ha estat molt més intens que el principi, és noten els nervis, en les reaccions, els comentaris, pels sentiments de l'ambient. M'he dedicat a passejar-me pels actes, bany de masses al PSC, també per l'hora, i el lloc, però no hi ha dubte, que aixequen passions, entre els seus votans, fidels, asseguts sota un sol alentador, escotant les mateixes paraules que el dia anterior.
M'he trobat amb una cap de llista, baixant de casa, amb la qual he intercanviat unes paraules, m'ha faltat desitjar-te sort, perdona la meva poca delicadesa, però no era el moment ni el lloc, tot i que segueixo pensant que no vas entendre les meves paraules i que a la fí, només és una opinió.
Després d'estar al acte del PSC, al parc, he anat al casal i d'allà cap a la plaça, on Alternativa feia la cloenda, he arribat justa, cadires, globus, i molta gent per escoltar els últims parlaments, m'he quedat de peu, al final, per tenir una bona visió, a mi la plaça em roba el cor, i la farola és un gran emblema on pengem els mocadors per festa major... comença l'acte... No espero més, que sentir paraules, com ho he fet anteriorment,comença la Mònica, després el Joan... tot transcorre amb normalitat però... en un dels parlaments, de sobte se'm glaça la sang,i una suor freda m'envaeix,se m'accelera el pols, i el meu nerviosisme és evident, és un dels parlaments més llargs que he sentit, el reflexe d'unes paraules que parlen de mi, del meu blog, les meves opinions, dels meus escrits... surten a la llum, algú m'afalaga tot i que no sempre he vist les seves intervencions amb bons ulls, això és coherència, diu, perquè l'he felicitat quan les coses les han fet bé, però perquè també l'he esbroncat quan les coses no s'han fet correctament, sé, que hi ha moltes mirades fixades en mi, ell continua parlant, i jo, m'estic encongint... Cert, que vaig criticar-te durament la teva primera intervenció, en la presentació del partit fa molt temps, com ara et dic, que abans de tot això, estava pensant que ho estaves fent molt bé, abans de fer-me ruboritzar, abans de fer-me posar vermella de sentir-me observada... tothom buscava la meva reacció a les paraules... aquí la tens, realment m'he sentit emocionada.
És cert, que sempre dic el que penso, però també sé, que he sigut especialment dura amb tu o amb vosaltres, un dia et vaig escriure, ÀNIM QUE ELS ESFORÇOS SEMPRE SERAN RECOMPENSATS, i així ho sento, perquè per sobre dels partits, per sobre de tota la política, jo ja hi he sortit guanyant amb tu, perquè valoro l'amistat d'algú que m'ofereix la mà, però sobretot, d'algú que escolta les critiques,i les utilitza per millorar, gràcies per lo d'avui, gràcies per tot, gràcies perquè avui m'has fet sentir, que val la pena, seguir escribint...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada