dijous, 14 d’octubre del 2010

Llistes electorals...


Sorgeixen els rumors, que poc a poc és van confirmant, ja tenim cares noves davant les llistes, buscant un lloc al poder, buscant una cadira, que sempre porta una responsabilitat molt gran, criteri, serietat, perquè molts veuen només una cosa, però jo crec fermament que l'interès a de ser un altre, el vetllar pel poble, per la gent que hi vivim, i fer-lo gran dia rere dia. Fer les coses bé, quin plaer a l'hora d'anar a dormir, quan t'estires sobre el llit i et sents plena, feliç, perquè ha passat un dia més a la teva vida, perquè l'has aprofitat, i perquè has fet el possible per millorar la vida a algú, no ho oblidem, cada persona que coneixem, cada acte que fem, és una possibilitat per millorar la vida a algú, i això hem d'aprofitar-ho.
M'ha sorprès enormement la cap de llista que sona per Alternativa, però m'ha sorprès gratament, espero que la llista estigui a l'alçada, perquè és més important les persones que venen darrera, que la de davant en sí, jo estudio cada llista, cada persona, cada interès, potser per això no acabo votant gairebé mai!!!
Comença el ball de bastons, i jo espero que hi hagi educació i respecte en les campanyes, perquè no he entès mai, de que serveixen els retrets, els insults, les amenaces, els errors del passat només han de servir per poder corregit-los en un futur, a mi me's igual, el que va fer Alternativa fa 10 anys, me's igual, el que va passar fa 15, sino que mirem que ha passat aquests últims 4 anys i fem el possible per millorar-ho, segurament el PSC, Transparència, i el Ferrero, han comès errors, que comencin a mirar i a estudiar per millorar, i que no caiguin en l'error de la supèrbia, perquè des de darrera, venen picant fort així que poseu-vos les piles tots.
No oblidem el PP, ni TxC, ni ERC ( a veure com és reestructura i si ha après dels seus errors), i naturalment CiU ( que tenen sempre molts vots assegurats), tinc moltes ganes de veure les llistes, siusplau que comenci el joc...

3 comentaris:

  1. Jo considero que PSC ha tingut regidories molt bones, però amb cultura l'ha cagat i la prepotència d'alguns d'ells també,només cal veure el video de la festa major.

    ResponElimina
  2. Pidelaserra sera una titella,en fa una mica de llastima per ella i esta molt verda.

    ResponElimina
  3. Sí potser tens raó, però jo al escriure això em referia a que m'agradava més que l'anterior, el Melino, que trobo que no tenia cap gràcia com a cap de llista, perquè jo penso que tenia poca paraula, poc do de gent, penso que la Mònica és més visible, tot i que potser tens raó, però apenes la coneixo, no puc jutjar-la. Per decidir si una llista és bona o no, a mi el que menys m'interessa és el cap de llista, trobo més interessant el 2,3,4 lloc, per això tinc ganes de veure-les.
    El que si m'agradaria que ningú oblidés que l'any que vé són 100 anys de festa major i eleccions o no, s'ha de planejar tot amb temps, creem una comissió a part que s'encarregui si fa falta, que és pugui concentrar en preparar la festa com és mereix!!!

    ResponElimina