dilluns, 23 d’agost del 2010

Fi de festa...


S'ha acabat! Sí la festa major també, però ara mateix no em referia això. S'ha d'acabar, la mania que tenen alguns a polititzar les festes, estic d'acord, que les coses no s'han fet bé, i tothom hi diu la seva, en una guerra que sembla el joc dels disbarats, el "m'han dit", el "jo he sentit", ha estat present cada dia de la festa major, i això no m'agrada. La festa és per disfrutar-la, i discutim abans o després, però mentre hi siguem, fem-la gran, que la gent vé a passar-ho bé, no a sentir retrets d'uns i altres, perquè no tots sóm tan bons ni els altres tan dolents. Sincerament a vegades penso que hi ha algú que li agrada el merder, perquè sino no entenc, com a persones civilitzades que sóm, que parlant no ens poguem entendre, és tan complicat cedir una mica uns i una mica els altres per arribar a un acord? Jo, ja no se que ha passat, perquè he sentit tantes coses, que discernir la realitat en tot això, me's impossible, però crec que entre tots hem oblidat una cosa molt bàsica, que la festa és per disfrutar-la, i això és o era responsabilitat de tots. L'any que vé, són 100 anys, i ja ens hem de posar ara les piles, tots, absolutament tothom, perquè sigui una festa com ens mereixem, a l'alçada d'un poble pota roig, que es mereix el millor, que sóm i serem l'enveja de molts, i hem de fer-ho realment gran. Així que ha treballar, que hi ha molta feina, sino hi ha diners, que almenys hi hagi il·lusió, ganes i entussiasme, i si ens costa tant entendre'ns, posem-nos a parlar demà mateix, que el temps passa volant!

1 comentari:

  1. 100 anys... s'ha de fer el possible! Creació d'una comissió neutral, formada per diferents persones, que es posin a treballar per aconseguir que els 100 anys, siguin els 100 anys de tots, no d'uns quants, això estaria bé.

    ResponElimina