diumenge, 7 de febrer del 2010

Diumenge...


Dia de passeig per Sitges, on el sol, ha fet acte de presencia i el seu reflex en el mar, ha estat el millor regal. Molta gent, i terrasses plenes, hem decidit fer una volta, fins l'església, que sempre està preciosa, i plena de gent fent fotos, i la veritat es que a vegades va bé una escapada com aquesta, desconnectar una mica del dia a dia, perdre's en imatges de postal, i sobretot en pensaments futurs que venen al cap quan admires la immensitat. Futura escapada a Londres, on ja començo a mirar allotjaments, el submarinisme que cada cop, m'atrau més la idea, la veritat es que sona fantàstic poder fer immersions sense estar amb els profes, i fer-la quan et vingui de gust, es algo que també em plantejo, i no en un futur molt llunyà,el bateig de submarinisme a mar, va estar una gran experiència, però fins que vaig aclimatar-me als pesos, a la bombona, al traje, a respirar, enrecordar-me de descomprimir... moltes coses en poc temps, que em van saber a poc. Tornant a Sitges, he dinat en un dels restaurants que m'acull desde sempre amb una elegància i un carisma inusuals, lleig, molt lleig per fora i tan encantador per dintre, hem demanat uns farcells de llagostins que em porten al èxtasis menjant, m'encanten, amb alguna cosa més i un bon arrós a primera línia de mar, el mes estrany del dinar però, el Natureo, i es que conduir després de beure... no és recomanable, no perquè dos copes em facin perdre el sentit, sinó més aviat perquè em fan perdre punts tontament. Que dir del Natureo, és una beguda sense alcohol, amb aroma de muscat, naturalment no el puc anomenar vi, ja que només conté 0,5ºA, però no m'ha desagradat, encara que tampoc m'ha encantat, m'he enrecordat moltes vegades del meu estimat Verdejo, però ho hem anat passant, no té cos, no té volum en boca, m'ha recordat a una aigua aromatitzada amb Muscat, i amb una frescor afegida per fer-lo més agradable al paladar, és raro, no sé si el tornaré a demanar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada