divendres, 11 de desembre del 2009

Ha arribat el dia... Vota!!!


No demanaré el vot ni pel si, ni pel no, ni faré campanya per ningú, però si ho faré perquè aquest cap de setmana sigui una gran festa, perquè crec que s'ho mereixen tots els que han estat treballant perquè això sigui possible, a tots aquells que han dedicat esforços, hores, temps i diners, perquè ningú els hi ha demanat però... són gent amb inquietuds, són gent amb ganes de fer coses, i això es lloable, en un món on tothom mira per ell. No busco motius per votar, sincerament a hores d'ara encara no sé que votaré, però el que tinc clar es que ho penso fer, ho faré per ells, perquè hi tinc amics, perquè són del poble, perquè m'agrada el lloc que han triat, perquè m'agrada el soroll i la gresca, perquè vull veure l'ambient... buscar un perquè és tan senzill, que no em puc negar a anar-hi, aquest cop amb el seu coratge m'han animat, cosa que altres no han aconseguit fer i per mi això ja és un èxit, perquè tindran un vot que altres eleccions no van tenir, i per les quals no em van saber motivar, perquè els falta el mes essencial, la il·lusió i l'empenta que han posat tots els que ho han organitzat i això amics meus... es transmet!!

Així que TOTHOM A VOTAR!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada