dijous, 24 de desembre del 2009

Bon Nadal i Bon Any nou!!


Silenciós, ja torna a ser aquí, m'ha passat tan ràpid l'any que miro enrera i em sembla mentida, com a vegades el temps pot agafar aquesta velocitat de vèrtic, a vegades penso que em te mania, i que corre quan no ho vull, i va lent, quan hauria de passar a tota velocitat, sempre hem mantingut aquest amor-odi, i no crec que canvii mai... Però de sobte em paro, i repasso els moments viscuts aquest any, alguns tristos, moments en que ho he passat malament, de desesperació, d'impotència, de ràbia, però també n'hi han hagut de dolços, de tendres, bonics, suposo que tot forma part de l'equilibri de la vida, són cicles que anem tancant, i que tots hi hem de passar, l'any passat el vaig tancar amb una pena enorme, perquè realment deixava un any fantàstic a la meva esquena, aquest el tanco amb tristesa, no pel que m'ha tocat viure, sinó pel que he decidit viure... Sé que la pluja no és eterna, i que acabarà sortint el sol, que el veure brillar amb tota la seva potència, que els ocells que han marxat tornaran, que els arbres floriran, que els insectes vindran a buscar el nèctar, que el millor moment del dia, serà la fresca de la nit, però també hem de passar, per les tardes de pluja, i pel fred que congela, pels carrers desèrtics, per les mirades a través dels vidres entelats, per un bon cafè calent que et recupera l'esma, i per aprofitar la solitud d'una platja i una ampolla de verdejo que m'espera, realment, tinc ganes d'acabar l'any, perquè ja hi ha projectes que m'esperen, començar-ne un de nou, i desitjar que la salud sigui sent la mateixa,

BONES FESTES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada