divendres, 9 d’octubre del 2009

Castellbisbal decideix..


Desde aquí dono suport a totes aquelles persones que es mouen per fer la consulta, i afegeixo a la meva llista el blog, m'agrada que un grup de persones del poble, es moguin per fer coses, sigui el que sigui, i si aquest cop es la consulta doncs ja està bé. Si Castellbisbal és mou, vol dir que el poble està viu, que la gent té inquietuds, que s'esforça dia a dia per un poble millor, i tot això és digne d'admirar, perquè si no fos per aquestes persones, el poble seria com una petita ciutat dormitori, m'agraden els actes, tinguin el color que tinguin, els concerts, les xerrades, les exposicions, els balls, els sopars, tan fa l'excusa, l qüestió és omplir els carrers de vida, que la gent s'identifiqui amb els actes, que estimi el poble, i sobretot que ajudi a conservar-lo, i si jo desde aquí puc aportar el meu granet de sorra per ajudar, ho faré, sens dubte, perquè també és el meu poble, i tot el que passa és important!!

2 comentaris:

  1. Bona reflexió, tan de bo molta gent del poble pensés igual!

    ResponElimina
  2. Bon comentari i reflexió.
    T'enllaço el bloc de a Castellbisbal decideix.
    Gràcies

    ResponElimina