dijous, 25 de juny del 2009

Somnis...


Somio que passejo descalça per la sorra, i alguna onada jove accelerada, em mulla els peus, segueixo caminant, i miro l'horitzó, queda lluny, molt lluny. Somio que camino per un prat verd, on puc tocar amb les meves mans, l'herba fresca, humida, i estirar-me per respirar fons. Somio que jugo amb la neu, i la deixo fondre fins cremar-me les mans, i que enduda per l'emoció, m'abandono per lliscar tendrament sobre ella. Somio que estic vora la llar de foc, i mentre sento espategar la llenya, m'envaeixen records de juventut. Somio que estirada mirant el cel, hi hagi pluja d'estrelles, i demanar un desig d'amor etern. Somio en una nit de vi amb una copa, i una mirada tendre que mira sempre més enllà. Somio en un passeig per la muntanya, on una pluja fina inesperada, em mulli cada part del meu cos, i que cada gota llisqui finament per la meva pell. Somio en una posta de sol, d'aquelles que queden gravades amb foc al cor. Somio en somriure cada dia, i que tu en siguis un dels motius, somio que tu somies els meus somnis, per després despertar-me amb un dolç somriure, que il•luminarà el meu dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada