dimarts, 30 de juny del 2009

Política...


No m'agrada massa la política, jo diria que no hi entenc gens, poso molt poc interès a saber-ne alguna cosa i sempre que hi ha eleccions, opto per llençar totes les paperetes i tots els fulls informatius dels partits abans d'arribar a casa, potser no ho hauria de fer, perquè llavors em torno una ignorant, sincerament vaig fent la meva, aliena al que passa al govern. Quan obro el diari, el primer que faig es passar totes les pàgines de política, fins arribar a les notícies de societat, però quan les eleccions són al poble em transformo, no menteixo si dic que no sé ni que defensen els partits, però m'agrada llegir les llistes, per saber qui hi va, els partits que es presenten, i m'agrada veure que hi ha gent que si que li mou aquests interessos, perquè jo crec que presentar-se en una llista en un poble es exposar-se constantment a les crítiques, xafarderies, acarnissaments, si es veritat que hi ha un bon sou al darrera, però aquest sou, crec que no compensa tot el que s'ha d'aguantar... almenys per mi, per això no estic a la política no? Sempre senyalat amb el dit, has de somriure quan toca, anar als actes que toquen, fer-te fotos, parlar amb gent per compromís... i... alhora, actes gratis, fas el que vols, no t'estresses, i que carai en època de crisi segueixes cobrant molts diners, em pregunto quins motius porta a una persona a entrar en política, algú ho fa per creença? algú ho fa perquè realment creu que pot canviar el que no està bé? i el millor de tot... hi haurien tants polítics si la feina no fos remunerada?

1 comentari:

  1. El que hauríen de canviar es la llei electoral, no pot ser que partits petits tinguin la paella pel mànec!! Hauria de manar el que vota la majoria, perquè es el que realment la gent vol.

    ResponElimina